Szolgáltatások
BEVEZETŐ ELŐADÁSOK
Új toborzási módszerek − Hogyan építsd fel a csapatod?
Senki sem jelentkezik az álláshirdetésre vagy több száz egyformán silány önéletrajz érkezik, és a kiválasztás hosszabb, mint egy szupermaraton
Online személyzetfelvételi előadás
Milyen eszközök, milyen állásinterjú kérdések kellenek, hogy ne engedjen fizetett ellenséget a cégébe?
A hiányzó összetevő tréning
A cégek 20%-a keres munkaerőt a növekedés miatt, a 80%-nak a távozó munkatársak helyére kell új ember. Ha meg tudnánk oldani a munkaerő megtartását, akkor a toborzási problémáink is megszűnnének.

VEZETŐI KÉPZÉSEK
Sikeres toborzás tréning 1-2.
A Sikeres toborzás tréning 1-2. (ez egyébként a legfontosabb HR képzés) arról szól, hogyan lehet gyorsan, pontosan és nagyon gyakorlatiasan megállapítani a jelentkező alkalmasságát, függetlenül attól, hogy az eredményeiről vagy éppen a problémáiról beszél.
Interjútechnikák tréning
Valóban meg akarod ismerni a jelölteket az állásinterjún, hogy jó döntést hozz? Ha eddig szimpátia alapján vettél fel új munkatársat, mint a legtöbb vezető, akkor most eláruljuk, hogy van ennél biztosabb módszer is.
Kick Off Tréning
Hogyan érjük el, hogy egy új munkatárs gyorsan termelésbe álljon?
A sikeres posztra helyezés módszertana
Rengeteg idődet és erődet emészti fel az újak betanítása? Mindig kiderül a próbaidő végére, hogy nem a megfelelő embert vetted fel? Te is érzed néha úgy, hogy púp a hátadra az új munkatárs?
A vezetői kommunikáció kulcsa
Több teljesítést akarsz elérni több erőfeszítés nélkül? Szeretnél stabilabb lenni a kemény helyzetekben és tárgyalásokon? Szeretnél még magabiztosabban kommunikálni?
A siker lépcsői szeminárium
Hogyan kontrolláld a céged statisztikákkal? Mit tegyél, ha a forgalmad jelentősen visszaesett? Mi szabhat gátat a növekedésnek, és hogyan lendülj át ezen?


EXPERT CSOMAG
A csomag a fent említett vezető képzéseket tartalmazza.
Sikeres toborzás tréning 1-2.
Interjútechnikák tréning
Kick Off Tréning
A Sikeres Posztra Helyezés Módszertana
Vezetői Kommunikáció Kulcsa
A siker lépcsői szeminárium
EGYÉB VEZETŐI KÉPZÉSEK
Marten Runow vámpír szemináriuma
Mindent megteszel, hogy megvalósítsd a céljaid, mégsem úgy halad az életed vagy a céged, ahogyan szeretnéd? Úton-útfélen nehézségekbe ütközöl. Lehet, hogy természetesnek veszed, pedig nem az. Mert mindig van a háttérben egy személy, aki a bajt aktívan okozza. Hogyan találd meg a vámpírszemélyiséget, és hogyan szerezd vissza lecsapolt energiádat?
Marten Runow – Hatalom az érzelmek felett szeminárium
Tanuld meg, hogyan működnek az emberek érzései, és egyszerűbbé válik az életed! Meg fogod tudni jósolni, hogy kitől mire számíthatsz; tudni fogod, hogy kezeld azt az embert, aki szinte mindig mérges; lesz ötleted, mit csinálj azokkal, akik unottak, és láthatólag nem szeretik a rájuk bízott munkát.
A jó vezetés művészete
Te milyen személyzeti problémával küzdesz? Felelősségvállalás, motiváció hiánya? Folyamatos hibák a munkában? Nincs meg a tulajdonosi szemlélet? Belső feszültség a cégben?
Tanuld meg kezelni ezeket az akadályokat!
Hogyan gyárts profikat a munkatársaidból?
Mit tehetsz, hogy a munkaerőhiány idején is képzett munkatársaid legyenek?
A jó PR megszerzése tréning Marten Runow-val
Mi kell ahhoz, hogy sok jelentkező legyen az álláshirdetéseidre? És mi kell ahhoz, hogy meg tud tartani a jó embereket? Talán elsőre furcsa lesz a válasz: a jó PR.
Marten Runow értékesítési tréningje
Miért érdemes az értékesítést is Martentől tanulni?
Martennek volt egy álma, és ezt eladta a fél világnak. Megálmodta a Performiát, és értékesítette az ötletet 5 kontinensen, 38 országban. Egyébként közben képzett és vezetett is értékesítőket. Ezt a képzését már sok országban sikerrel tartotta meg, most végre hozzánk is eljött vele.
51 probléma és megoldás tréning
Tudtad, hogy a legtöbb cégben a munka 50%-a teljesen felesleges? Elárulok egy titkot: ez NEM természetes velejárója a cégvezetésnek. Nem minden cég működik így. A felesleges munkától meg lehet szabadulni! Hogyan?
A pénzről tabuk nélkül
Egy szeminárium arról, hogyan tudsz több pénzt megtermelni jó pénzügyi döntésekkel, és arról, hogyan előzd meg a szükségtelen veszteségeket, kiadásokat.

