INTERSPEEDIA - AZ ONLINE TOBORZÓSZOFTVER

Cég és új munkatárs között a legrövidebb út az Interspeedia

 

A toborzás és kiválasztás során azzal megy el a legtöbb idő, hogy a cég személyzetise vagy vezetője próbálja kibogarászni a sablonos önéletrajzokból a lényeget. De minek? Kérdezd meg inkább azt, ami érdekel!

Ez a szoftver egy jó HR-esnek csinál időt a többi fontos tevékenységéhez.

Hogyan végzi el egy ember munkáját az Interspeedia?

A hagyományos toborzás során a beérkező néhány száz önéletrajzot a személyzetis kinyomtatja, és egyesével átnézi. Ha egyben akarja látni az adatokat, az önéletrajzokból beírogatja őket egy Excel táblázatba. Ez kőkorszaki módszer. Az Interspeedia az önéletrajz átnézést és feldolgozást teljesen kiiktatja. Itt a jelentkezők töltik fel az információkat a rendszerbe, ráadásul pontosan azokat az adatokat, amikre Te kíváncsi vagy, hiszen Te adod meg a kérdéseket, amire ők válaszolnak.

A mi elvünk, hogy egy adatot csak egyszer kell beírni, minden más felesleges adminisztráció lenne.

Az Interspeedia működése 5 rövid lépésben

A program használata előtt részletes bemutatót és segítséget kapsz, de már most eláruljuk azt az 5 lépést, ami a beüzemeléshez kell.

1. Döntsd el, milyen munkatársat akarsz

Milyen pozícióba, milyen ember kell Neked? Mik a követelmények vele szemben? Mit vársz el tőle? Elvárás például: tudjon angolul írni és beszélni. Előny: van jogosítványa, nem dohányzik.

2. Állítsd össze a kérdőívet!

Ha megvan a fejedben, hogy milyen kollégára van szükséged, akkor már csak kérdések formájában meg kell ezt fogalmazni. Lehet, hogy elsőre kihívásnak tűnik a feladat, de pont itt ad Neked nagy segítséget az Interspeedia. Hogyan?

Mondjuk, ha a nyelvtudásra akarsz rákérdezni, felteheted a kérdést többféleképp:

I. verzió: Milyen szinten tud Ön angolul?

a, alapfokon
b, középfokon
c, felsőfokon

II. verzió: Milyen tapasztalata van az angol nyelv használatában?

a, tanultam, de nem használom
b, havonta használom írásban és beszédben
c, heti szinten használom írásban és beszédbend, napi szinten használom írásban és beszédben

Az utóbbiból kicsit többet tudsz meg, igaz?
Persze lehet egyszerű is a helyzet:
Például: regisztrált mérlegképes könyvelő vagy-e?
a, Igen.
b, Nem.

3. Állítsd össze a hirdetést

Írd le, amit az első lépésben végiggondoltál a posztról és a leendő munkatársról.

4. Add fel a hirdetést

A kész hirdetést feladod az álláshirdetési portálokon, azon, amelyik Neked szimpatikus.

5. Jön a lényeg: a szűrés

Amikor érkeznek a jelentkezések, ahelyett, hogy egyesével végignéznénk az önéletrajzokat, mint a kőkorszakban, beállítod a szűrőket. Például azt mondod, hogy a 300 jelentkező közül csak azokat jelenítse meg a rendszer, akik megfelelnek az 5 fő követelménynek. Kijön 200 fő. Ha ennyit nem akarsz átnézni, akkor beállítod azt is, hogy az 5 fő követelmény mellett még a megadott 3 előnynek is feleljenek meg az emberek. Így már csak 29 főt kapsz, akik mind szuper jelöltek. Elég, ha az ő válaszaikat olvasod el tüzetesebben.

Látod, mennyi időt spórolsz meg ezzel? Rengeteget!

„Rengeteg időt spórolok meg azzal, hogy a rendszeren belül lehet ál­láshirdetést, kérdőívet szerkeszteni, szűrni a kiemelt szempontok szerint, kategorizálni és körlevelet küldeni minden egyes jelentkezőnek. Az összesen beérkezett 335 jelentkezőből sikerült kiválasztani azt a 3 embert, akik jelenleg is csapatunkat erősítik.”

Báint Zoltán

Alukonstrunkt Kft.

„Ezekkel az eszközökkel a toborzási munka közel 70%-kal csökkent. Rengeteg időt és felesleges interjút spórolunk meg, amit most a posztra helyezésre és egyéb HR-feladatokra tudok fordítani.”

Dr. Nyárádi Imola

személyzeti vezető, SOS UPS Kft.

Próbáld ki egy hónapon át INGYEN!

Extrém rövid állásinterjúk

Csak azokat kell interjúztatnod, akik minden feltételednek megfelelnek. Sőt, mivel már minden fontos kérdést feltettél, az állásinterjúra elég pár perc.

Kedvesebb lehetsz, mint a munkáltatók nagy része!

Az álláskeresőknek bántó, amikor nem kapnak választ a jelentkezésükre. Mindenkinek egyesével válaszolni viszont borzasztó sok idő. Az Interspeediával egyszerre tudsz e-mailt küldeni azoknak, akik nem feleltek meg. Egy kedves üzenetben megköszönheted a jelöltnek a jelentkezést, és közölheted, hogy sajnos nem őt választottad. Egy perc alatt több száz emberrel kommunikálsz.

Plusz trükkök és előnyök:

  • Profi oktatóanyagot és türelmes ügyfélszolgálatot kapsz a programhoz
  • Utólag is módosíthatod a kérdéseket
  • Mellékletekben is tudsz keresni (például csatolt pdf fájlokban)
  • Bárhonnan eléred a rendszert, mert felhő alapú- Kész sablonokat is másolhatsz, ha nem akarsz egyedi kérdéseket feltenni