Aki nem halad a korral, az sajnos lemarad!

Ma már elég sok folyamat zajlik a virtuális térben. Online vállalkozunk, online vásárolunk és online tartjuk a kapcsolatot a barátainkkal, távolabbi ismerősökkel, rokonokkal. Több munkafolyamat is ma már online történik, a Zoom meetingektől kezdve, a Skype-os interjúkon át a webináriumokig.

Tehát jól látható, hogy aki nem nyitott a technika fejlődésére, annak hamarosan sokkal nehezebb dolga lesz a világban. Így igaz ez a cégek toborzási folyamataira is.

 

Virtuális asszisztens 

Ma még sok helyen látom, hogy a kiválasztás területén ragaszkodnak a régi, jól megszokott módszerekhez. Attól félnek, hogy ha elkezdik a munkaerő felvételt egy rendszerben végezni, akkor teljesen személytelenné válik az egész. No meg a szűréshez használt jól megszokott Exceltáblát is nehezen engedik el.

Azzal, ha a kiválasztás egyes folyamatait leegyszerűsítjük úgy, hogy egy „online asszisztens”-t hívunk segítségül, pl. a hosszadalmas telefonos előszűrések helyett, még nem öljük ki az emberi tényezőt. Mint ahogy azzal sem, ha a tömeges kiértesítéseket is egy rendszerre bízzuk, főleg ha név szerint szólítja a pályázókat. Nincs abban semmi rossz, ha személyesen mi már csak azzal a 2-3 pályázóval találkozunk, akik a finisben vannak.

Azt vettem észre, hogy azok a HR-esek vagy cégvezetők, akik ragaszkodnak ahhoz, hogy minden jelentkezővel felvegyék a kapcsolatot, és lehetőség szerint minél több jelöltet meghallgassanak egy interjún, hogy biztosra menjenek, valójában a szimpátiát keresik. De erre alapozni a döntést egyenes út a süllyesztőbe.

 

Toborozz online!

Oké, de hogyan!?

Valójában nem is a hogyan a kérdés, hisz ma már számtalan online szoftver található a piacon. Az igazi kihívást.

az jelenti, hogy a cégek megtalálják a számukra legjobbat. Minden gyártó a sajátját dicséri, és nincs is ezzel semmi gond. A puding próbája úgyis az evés, vagyis akkor jó egy rendszer, ha praktikus, egyszerű és valódi segítséget nyújt a felhasználónak. Hiszen nem belerakni, hanem elvenni szeretnénk az időt a toborzási folyamatból.

 

Interspeedia, az online HR toborzó szoftver

Az Interspeedia rendszer nem úgy lett felépítve, hogy egy bölcs programozó ott ült a gépe előtt és megálmodta, hogy milyen funkciókat rakjon bele. Először is megkérdeztük azokat a HR-eseket és cégvezetőket, akik toborzással foglalkoznak, hogy nekik milyen funkciók lennének hasznosak. Ezeket összegyűjtve és rendszerezve jött létre az Interspeedia, ami kivétel nélkül mindent tartalmaz, amire egy HR-esnek a kiválasztási folyamat során szüksége lehet. Tehát ez a rendszer a már meglévő igényekre és folyamatokra lett kifejlesztve, nem pedig fordítva.

Az Interspeedia HR toborzó szoftvert 75%-kal csökkenti a toborzásra szánt időt. Egy cégvezetőnek, HR vezetőnek ez az idő egy felbecsülhetetlen kincs. Ne veszítse el!

 

>>> Érdekelnek a további részletek! <<<