Személyzeti stratégia 2021

Hogyan lehet stabil a cége a járvány ellenére?

Tudja meg, hogy mely személyzeti stratégia fog működni 2021-ben!

Egy ilyen év után, amilyen a tavalyi évünk volt, jól jönne egy kezelési útmutatót 2021-hez?
Vajon miben lesz más ez az év, ha személyzeti kérdésekről van szó?

Nem ön az egyetlen cégvezető, aki válaszokat szeretne. A szervezet alapja a személyzet. Ha ez stabil, akkor a cég is stabil. Ha nem, akkor lehet akármilyen jó a terméke vagy a szolgáltatása, egy ponton össze fog omlani a kártyavár.

A megváltozott helyzet hoz magával átszervezéseket, sok esetben hoznak új feladatokat, és új munkaköröket. A siker azon fog múlni, hogyan használja ki az új helyzeteket, és milyen stratégiával akarja megvalósítani az idei évi célokat.

Ehhez adunk nézőpontokat, eszközöket!

 

Miről fog szólni ez a Webinárium?
  • Hogyan hat a jelenlegi helyzet ma a cégekre?
  • Milyen változások lesznek a járvány után a piacon, és hogyan készüljön fel rá?
  • Mi az az egyetlen dolog, amire most egy vezetőnek fókuszálnia kell?
  • Milyen tipikus hibákat követnek el az átszervezéseknél? Milyen buktatói vannak ennek?
  • Minőségi csere, mint a céges stratégia része
  • Milyen szerepe lehet a kiválasztásban a személyzeti teszteknek, és miért fontos, hogy használják ezeket
Kinek szól ez az előadás?
  • Azoknak, akik egy sikeres személyzeti stratégia mentén akarnak haladni, és szeretnének nézőpontokat kapni hozzá.
  • Azoknak, akik szeretnének felkészülni a munkaerő piaci változásokra, és profitálni akarnak belőle, nem pedig elszenvedni.
  • Azoknak, akik szeretnék megismerni azt a bombabiztos eszközt, amivel javítani tudják a kiválasztás eredményességét.
  • Azoknak, akik 2021-ben szeretnének egy stabilabb csapatot és ezáltal egy sikeresebb céget.

IDŐPONT: 2021. február 16. kedd 15 óra

Az előadás INGYENES!

A előadóról
Nemes-Nagy Szilvia a Performia Kft. ügyvezető igazgatója, vezetési és toborzási specialista. Közel 40 éve oktat. 20 éve konzultáns, szervezetfejlesztési és vezetői képzéseket tart Magyarország mellett már Romániában is. Képzésein több mint 6000 vezető vett részt kb. 1500 cégtől.

Küldetése, hogy vezetők képzettek legyenek a szervezés, a toborzás és a személyzetkezelés terén úgy, hogy növelni tudják a cég termelékenységét, és ezáltal a morált. Célja, hogy egyre többen megtapasztalják, hogy lehet örömteli a vállalkozás.

Ügyfeleink mondták…
Amióta a Performiával együtt dolgozok, azóta…

 

“válaszaim vannak és nem kérdéseim.” Honti Adél, Enrol Consulting Kft.

_____________________

“jobban értem az embereket, és tudom, hogy mennyire fontosak!” Balogh Gábor, Techno-Tel Kft.

_____________________

“sokkal összetettebb képet kapok egy jelentkezőről, a tesztje alapján.” Bálint Katalin, Boros és fiai Kft.

_____________________

 

“már nem csak ösztönösen, hanem tudatosan is figyelek a kiáramlásra!” Csizmazia Géza, Limes model Kft.

_____________________

 

“más aspektusból figyelem a különböző személyiségjegyeket!” Szóráth Tímea, Dr. Lenkei Egészségkultúra

Ezt az oldalt a Performia Hungary Kft. készítette. / info@performia.hu / Szerzői jogok / Felhasználási feltételek /Adatvédelmi irányelvek