Új toborzási módszerek előadás

Már a bőrödön érzed a munkaerőhiány hatásait?

• alig jelentkezik valaki az álláshirdetésedre
• aki mégis jelentkezik, az teljesen zöldfülű
• ha bármi szakmai tapasztalata van a jelöltnek, rögtön óriási a fizetésigénye
• ha mégis fel tudsz venni egy ember, pár hónapon belül elcsábítja egy multi

Pedig vannak lelkes, hozzáértő munkatársak! Tapasztalatból tudom.

Hogyan találjunk jó jelölteket?

Egy biztos: a “lusta toborzás” korszakának vége. Azt neveztem el lusta toborzásnak, ami régen természetes volt: 20 perc alatt feladsz egy álláshirdetést, jelentkezik rá 100 ember, abból 5 szimpatikusat behívsz interjúra, és a végén egyet kiválasztasz.

Na, ez ma már nem működik! Te is észrevetted?

Ez valahogy most nagyon összefogta az egésznek a lényegét, vagyis hogyan műveljük a toborzást, és személyzet kezelést. Igazán magas szintre emeli a személyzeti osztályt, a cég lelke!
Máté Veronka
Mould Kft

Milyen toborzási módszerek működnek ma?

2015-ben és 2016-ban több kutatást, felmérést végeztünk ebben a témában, mert eltökéltük, hogy megtaláljuk a válaszokat a munkaerőhiány problémáira. Dolgozókat és cégvezetőket faggattunk, sikeres és sikertelen toborzási folyamatokat elemeztünk, hogy minél átfogóbb képet kapjunk. Rengeteget tanultunk, és bevált módszereket dolgoztunk ki.
Most ennek a tudásnak az eredményét megosztjuk a nagyközönséggel is az Új toborzási módszerek előadáson, amit CD-n hallgathatsz meg bárhol, bármikor.

Új toborzási módszerek előadás CD

Eddig csak zárt körben hangoztak el ezek az információk. Most megismerheted a mai helyzetre kidolgozott módszereket.
Megtudod, hogy a “lusta toborzás” helyett, hogyan tudsz ma munkatársat találni.

Mindaz, amit ezen az előadáson hallasz, már napi alkalmazásban van nálunk és néhány ügyfelünknél. Nem kell kísérletezned, csak csinálni.

Miről lesz szó? Az előadás témái:

• Miért van munkaerőhiány
• Toborzás: mit is jelent ez
• Mi az első lépés, amit meg kell tenned a toborzásban
• Hogyan írjunk olyan hirdetéseket, amik bevonzzák a jó jelölteket
• Milyen hirdetési csatornákat használjunk
• Hogyan befolyásolja a cég megítélése a toborzásunkat
• Mit kell tennünk a jobb megítélésért
• Hogyan változtassunk a felvételi folyamatainkon, hogy vonzóvá tegyük magunkat a pályázóknál

Megerősített abban, hogy a belső csapat kommunikáció milyen fontos ahhoz, hogy kifelé látszó általános jó vélemény kialakuljon.
Szabó Ibolya
Kemencés Pizzéria

Az előadás végig fenntartotta a figyelmem, és nagyon hasznos információkat kaptam!
Fekete Attila
Penny Market Kft.

Rendeld meg az előadás hanganyagát CD-n itt! 

Mi tetszett a korábbi résztvevőknek az előadásban?

Átfogó képet kaptam.
Varga Judit
Budai Mini Market Kft.

Cégünk növekedésével összefüggő fejlesztési irányok széles körű átadásához sok ötlettel gazdagodtam!
Schuster Péter
Ökotech-Home Kft.

Nagyon tetszett, hogy Szilvi rávilágított, hogy mennyire fontos a belső PR.
Sebestyén Krisztina
AlphaSonic Kft.

Összességében átfogó, jól érthető, jól felépített előadás volt.
Dr. Farkas Klára
Hovány Kft.

A cég külső megítéléséről elmondottak, valamint a hirdetésfeladásról szóló rész és a társadalmi felelősségvállalás fontossága.
Kaszás Diána
Nordmetal Kft.

Logikusan lett felépítve.
Sulyok Éva
Rollstar Árnyékolástechnikai Kft.

Átfogó képet kaptam a toborzásról. Sok olyan dologra ráláttam, ami eddig „sötétben” volt nálam.
Kuszkó Gábor
I Love Bio Kft.

Az egész előadás tetszett.
Dajka Ildikó
DikoDent Kft.

A PR fontossága a cégen belül és a munkatársaknak szóló belső hírlevél és az ahhoz adott tippek, hogy miről szóljon.
Markovich Béla
Mapei Kft.

Egy komplex rendszert kaptunk az „új módszer” megvalósításához. A kellemes megerősítések ellenére, rengeteg konkrét feladat vár rám.
Molnár Sándor
Molnár Pékség

A belső PR fontossága, a csapat építése, a munkatársak szépen bánása.
Dévényi Klára
Szigedi Bútorház Budapest Kft.

Összességében az egész előadás tetszett, sok hasznos információt kaptam, ami szerintem nem csak az új munkaerő felvételben segít, hanem a cég működését is jobbá teheti.
Szászné Pankotai Judit
Rózsaép Kft

Komplett összefoglalása a megoldásnak, amivel jó ember megnevezhető és megtartható. Külön tetszett a PR megközelítés.
Tóth Gábor
KKVguru.hu Kft.

Legjobban az tetszett, hogy „hogyan tűnjünk ki a piacon”, amely által új hirdetéseket fogunk megjeleníteni, bízva a nagyobb beáramlásban.
Kerekes-Bundi Ágnes
Hovány Kft.

Gyakorlatias, lendületes előadás volt.
Lajhó József
E-Help Kft.

Megértettem a PR jelentőségét.
Téglás Csaba
Alarm & Automatic System Kft.

Az anyag összeszedettsége, Szilvi előadásmódja.
Molnár Mónika
Mapei Kft.

Személyes, emberi hangvétel és hozzáállás. Úgy láttam, hogy az ügyfelek is őszintén, nyíltan szóltak hozzá a témához.
Czegka Vilmos
Elektrosolve Kft.

A toborzást nagyobb összefüggéseken taglalta. A PR (külső-belső) sok újdonságot tartogatott. Ezen a téren rájöttem, hogy nem teszek eleget!
Murányi Szilvia
Chiesi Hungary Kft.

Rengeteg új információ, kedves, hozzáértő munkatársak, profi útmutatás.
Michela Erika
CREDIT LINE GROUP Kft.

A komplex szemlélet, aki a cég humán oldalának megértését, működését, és vezetői teendőinket segíteni fogja.
Dr. Szabó László
MŰÉP Építőmérnöki Kft.

0